0887 95 91 91
Как да Поръчам?

Как да поръчам продукт?

За да поръчате продукт трябва да кликнете върху картичката на продукта, по този начин влизайки в профила на продукта избирате желаният от Вас (ако има повече от един продукт) от полето ''Всички продукти'', което се намира под снимките. След това натискате червения бутон "КУПИ СЕГА". По този начин продукта се добавя в кошницата Ви.

 

Как да поръчам повече от един продукт?

За да поръчате повече от един брой от продукт използвайте бутоните ''+'' и ''–'' в полето ''КОЛИЧЕСТВО'' от профила на продукта, за да увеличите или намалите броят му. Може и директно да напишете нужният Ви брой (примерно 25) в полето между бутоните ''+'' и ''–'', след което да натиснете червения бутон ''КУПИ СЕГА''. Същата процедура може да извършите отивайки във Вашата ''Кошница'' на ''Стъпка 1 – Начин на плащане и доставка'' в колона ''Количество'' коригирайте нужното Ви количество от всеки един продукт.
За да поръчате повече от един вид продукт е необходимо след като поръчате първия да отидете в профила на всеки следващ и да натиснете червения бутон "КУПИ СЕГА", т.е. да повторите по-горната стъпка ''Как да поръчам продукт?''.

 

Как да направя поръчка?

След като сте събрали желаните от Вас продукти в кошницата, трябва да натиснете бутона ''количка'' намиращ се над телефонният номер изписан в горен десен ъгъл на екрана на сайта. По този начин влизате във ''Вашата Кошница/Вашата Поръчка''. За да продължите трябва да сте регистрирали профил в orex.bg и да влезете в него, ако до сега не сте. Това става изписвайки Вашият имейл адрес и парола в лявото поле ''Съществуващ Профил'' след което натискате синия бутон ''ВХОД''. Или натискайки червения бутон ''Вход'' в горен десен ъгъл на сайта, повтаряйки горната процедура.
Ако нямате съществуващ профил трябва да регистрирате нов профил натискайки бутона ''СЪЗДАЙ НОВ ПРОФИЛ'' от дясното поле или червения бутон ''Регистрация'' в горен десен ъгъл на страницата на orex.bg. След което попълвате полетата отбелязани с * - имейл адрес, парола, име и фамилия, и натискате синия бутон ''РЕГИСТРИРАНЕ''.

Следващото нещо при правенето на поръчка влизайки в профила си е че отивате на ''Стъпка 1 - Начин на плащане и доставка'' във ''Вашата Кошница/Вашата Поръчка''. Тук трябва да проверите дали нужните Ви продукти са тези, които се показват, количествата дали са тези, които желаете. Ако всичко е наред трябва да изберете желаният от Вас ''Начин на Плащане''. Избирате една от следните опции натискайки бутоните:

  • Наложен платеж
  • Онлайн с карта
  • На изплащане
  • Банков превод

Първата опция ''Наложен платеж'' означава, че ще заплатите поръчаната от Вас стока в orex.bg директно на куриера при самата доставка до Вас, т.е. плащане при получаване на стоката. Това е най-често използваната опция от клиентите ни. Спокойно преглеждате стоката, уверявате се че всичко е наред с нея (исканият продукт, точното количество, запазеност на външния вид и т.н.) и чак тогава заплащате сумата на куриера. Като тук няма никакви допълнителни или скрити такси, които Вие ще трябва да заплатите за услугата ''Наложен платеж''!

Следващата опция ''Онлайн с карта'' е заплащане с дебитна или кредитна карта, чрез БОРИКА – (приема плащания с карти Борика, Master Card, Maestro, Visa Electron, Visa Classic) – при избор на тази опция потребителят ще бъде пренасочен към системата на БОРИКА, където ще може да извърши необходимата транзакция. Едва след потвърждение от системата на Борика за получената сума, съответната поръчка ще бъде изпратена.

От опцията ''На изплащане'' Вие може да се възползвате от уникалната възможност да закупите нужните Ви продукти на изплащане т.е. на лизинг и то при много добри условия. След като Ви се покаже менюто ''Купи на лизинг'' е нужно да изберете желаният от Вас план за месечните вноски - могат да бъдат 3, 6, 9, 12, 18 или 24. От колоната ''Вноска на месец'' се вижда каква е конкретната сума, която ще трябва да заплащате всеки месец през избраният от Вас период на лизинга.

Последния бутон ''Банков превод'' Ви насочва към предварително плащане на избраната от Вас стока чрез банков превод. Ще видите нашата банкова сметка, по която трябва да направите превода, след което ние ще задействаме поръчката за доставка към Вас.

Следва попълване ''Данни за Доставка'', като избирате следните бутони:

  • Доставка до адрес
  • Доставка до офис на СПИДИ

Тук трябва да попълните всички полета отбелязани с * - те са във връзка с безпроблемната по-нататъшна доставка на стоката към Вас. При първата Ви заявка на стока през orex.bg Вашите попълнени данни ще се запаметят за всеки следващ път. Имате три типа адрес за доставка до Вас (от опцията ''Доставка до адрес'') - те са за Ваше улеснение при наличие на повече от един адрес за доставка - До дома; До работното място; До друг адрес. Ако пък желаете стоката да бъде доставена до някой от офисите на СПИДИ в цялата страна трябва да натиснете бутона ''Доставка до офис на СПИДИ'' и отново да попълните нужните полета и да изберете конкретния офис на куриера.

Следва да се попълни ''Данни за Фактура'', като имате следния избор:

  • Без фактура
  • Желая фактура

При първата опция стоката ще бъде доставена до Вас със стокова разписка (опис на стоката) и касов бон. Няма да има фактура. Ако желаете фактура трябва да натиснете бутона ''Желая фактура'' и съответно да изберете дали фактурата ще е на фирма (юридическо лице) или на физическо лице. При която и да е от двете опции следва да попълните полетата отбелязани с * - всички необходими данни по закон, които са ни нужни да издадем фактура, която ще бъде прикачена към желаната от Вас стока със доставката.

Последното нещо, което трябва да направите от Стъпка 1 е да се съгласите с общите условия на orex.bg кликайки в квадратчето над бутона ''ПРОДЪЛЖИ'', след което е необходимо да натиснете същия син бутон, за да продължите към Стъпка 2.

При ''Стъпка 2 - Потвърждение на поръчката'' във ''Вашата Кошница/Вашата Поръчка'' е необходимо да прегледате за последен път дали нужните Ви продукти са тези, дали информацията за доставката, начина на плащане и фактуриране са коректни. Ако има нужда от някаква корекция просто натиснете бутона със стрелка наляво и надпис ''Обратно към Стъпка 1'', който се намира в лявата част на екрана под таблицата или червените бутони ''Редактирай''. Също може да натиснете бутона със стрелка наляво в долен десен ъгъл на екрана на сайта. Връщайки се назад можете отново да промените нужните ви данни.

Когато се уверите, че всичко е наред и е според Вашите желания натиснете синия бутон ''ПОРЪЧАЙ'', за да завършите поръчката си успешно!

ЧЕСТИТО, Вие преминахте към ''Стъпка 3 - Поръчката е изпратена успешно''! Ще Видите номера на Вашата поръчка с червен цвят под надписа ''Успешно Изпратена Поръчка'' (пример: Вашата поръчка е #1004205).

 

Как да видя направена от мен поръчка?

Веднага след като направите поръчка можете да я видите натискайки бутона "Статус на Поръчка", който се намира над телефонния номер в горен десен ъгъл на екрана на сайта. В този раздел можете да видите информация за всички Ваши направени до този момент поръчки, до къде е стигнало изпълнението им и други подробности.

Също използвайки менюто ''Моите поръчки'' от падащото меню на Вашия профил изписано с червен цвят, примерно: ''Здравейте, Иван Маринов ٧''.

 

Как да отменя направена от мен поръчка?

Ако все още статуса на поръчката Ви е ''Регистрирана - Обработва се'' моля свръжете се възможно най-бързо с нас на телефон 0887 95 91 91, за да отменим изпълнението й.